lördag, mars 08, 2008

"zijn nog steeds verliefd"

BoerZoektVrouw heb ik gekeken met papier en pen om alle nieuwe worden heel goed opteschrijven. Sommige boeren hebben heel arg dialect, heel moeilijk te verstaan! Als ik een van de meisjes was, ik zou de tulpen boer kiezen. Iedere dag bloemen! Vandaag kocht ik tulpen uit Finland. Bloemen zijn hier erg duur, altijd. Maar ik was op vlooienmart Valttari, drie bossen tulpen elk bos met tien tulpen voor gezamenlijk 6€ (met heel veel ogengeknippern mijnerzijds): van de rode tulpen zijn er alleen zes geweest en de witte waren krom , maar goed: Zaaaaaaaaaaaaaaateeeeeerdag ben ik vrijer dan de rest. Een boer zoek ik niet, dus een häcker heeft mij gevonden. Mischien krijg ik niet iedere dag bloemen, maar ik weet nu, hoe man HTML schrijft en dat verwelkt niet zo fluch als Finse tulpen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Liebe Anne, ist alles nur so 1:1 zu nehmen, wie du es schreibst? Oder willste -sozusagen durch die Blume- was sagen? Hab ich was verpasst?!
Biz
Manü

frech sa...

Hast nichts verpasst. Alles 1:1. ;)